tirsdag 9. oktober 2007

Hofteskudd




Snake Blood

14 kommentarer:

Anonym sa...

Leste den i Vårt Land igår. Syns kanskje du skyter litt mye fra hoften, men er enig i det grunnleggende poenget ditt. Likte siste avsnittet. Jeg vil gjerne at folk skal bli helbredet, og gjerne gjennom såkalte helbredelsespredikanter, men det er vel måten å markedsføre det på som er problemet. Men spissede formuleringer og stjernepredikanter er jeg ferdig med.

Anonym sa...

Velkommen tilbake! Du har vært savnet!
Det var med stor glede jeg mottok nyheten om at bloggen din har stått opp fra de døde! Jeg blir fast leser og linker deg opp i neste artikkel på min blogg.

Hofteskyting har jeg begynt å venne meg til...


Fotfolket... Er så enig med deg!!!

Anonym sa...

WHAT!!!!!!!!!! Blogger du igjen? NOOOOOOOOO!!!!!
Trodde bloggen var nedlagt.

Lynglimt fra Gordon sa...

Tilbake og tilbake.
Jeg har lagt ut et innlegg jeg skrev i VL på tirsdag.
Har ikke planer om så mye mer enn det foreløpig.
Årsaken til at jeg sluttet gjelder fortsatt.

Anonym sa...

Javel... kommer til å følge med....

Vegard Andersen sa...

Interessant.

Anonym sa...

Joda, har du bedt for alvorlig syke til helbredelse du da? Skyter fra hoften jeg og.

Lynglimt fra Gordon sa...

Nei, ikke det jeg vet.
Der stiller jeg nok i samme klasse som nesten hele kristennorge.

Hvem sitt problem er det?

Anonym sa...

Ok, så da sier du at ingen alvorlig syke har blitt helbredet av noen nordmann.

Ja, da vet vi at du tar feil i å bare anklage noen for be for syke på en annen måte enn du ville gjort.

Lynglimt fra Gordon sa...

Ingen hensikt å anklage, men å stille spørsmål.

Jeg sier ikke at ingen nordmann har helbredet noen, men at jeg stiller i klasse med nesten hele kristennorge når jeg skriver at ikke jeg har opplevd store mirakler.

Men jeg har opplevd nok til å tro.

Og jeg ville trodd om jeg ikke hadde sett noe også.

Det er det som er poenget.

Anonym sa...

Ok.

Bra!

Dan Aksel sa...

Naaaaais!!!!

Anonym sa...

Som tatt rett utifra mine egne tanker!

Du satt nettopp ord på hva jeg lenge har tenkt. Spesielt irriterende er nettopp at alle som ikke tenker nøyaktig likt bla. blir bekskyldt for å være motstandere av helbredelse.

Mvh.
Mea Maxima Culpa som etterlyser mer ild, og mindre røyk.

Unknown sa...

kan vi, jeg gjøre noe fra eller til?
greit og erkjenne fakta,at det meste er røyk.
skal jo ikke slukke et rykende bål
det hadde berre vore så suverent
om det virka litt bedre, når det for bedes.